جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
ساخت نماهنگ شعرخوانی

حوزه/ معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم از ضبط و آماده‌سازی نماهنگ‌های شعرخوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد غفاری در تشریح جزئیات نماهنگ‌های ساخته شده در مدح حضرت معصومه سلام‌الله علیها اظهار کرد: این نماهنگ‌ها در صحن امام هادی علیه السلام (صحن عتیق) حرم مطهر ساخته شده و به شعرخوانی سید محمد بابامیری، سید محمدرضا شرافت، سمانه خلف‌زاده، مجتبی خرسندی و شهره انجم شعاع اختصاص دارد.

وی بیان کرد: این مجموعه با نام «بیت النور» منتشر می‌شود و در ادامه همکاری‌های حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری قم به مناسبت روز قم تولید شده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم با اشاره به سابقه این برنامه گفت: سال گذشته نیز هم‌زمان با روز قم شب شعری با عنوان «بیت النور» با حضور شاعران آئینی و مخاطبان برگزار شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری چنین شب شعری امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل در قالبی جدید و به صورت تولید نماهنگ شعرخوانی شاعران شهر قم تهیه و تولید شد.

وی افزود: این نماهنگ‌ها در آستانه وفات حضرت معصومه سلام الله علیها و از شامگاه چهارشنبه ۵ آذر ماه به مرور در رسانه ملی و همچنین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، به ویژه در صفحه‌های ادبیات قم به نشانی adabiatqom@ منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha